Sending

Acest articol nu se refera la automobile cu probleme vizibile de ordin vizual sau tehnic ci la automobile care, desi au un pret ok la inceput, intretinerea lor sau folosirea lor te va costa in scurt timp dublu sau aproape triplu din varii motive.

Masini second-hand de catre trebuie sa te feresti 1

1. Masinile cu volan pe dreapta din Anglia sau alte state foste colonii britanice

Poate parea tentant sa-ti cumperi un model din 2010 de Land Rover, blan sau tunat sau Golf sau alta marca cu un pret super mic in comparatie cu piata din Italia, Franta sau Germania, dar atentie, chiar daca acele automobile pot fi inmatriculate si omologate RAR, au o problema mare la revanzare. Concret, daca iti iei o masina cu volan pe dreapta si vei circula pe drumurile din Romania, cand vei dori sa o vinzi o sa observi ca nici un sfert din suma investita nu o sa ti-o poti recupera. In plus, daca o aduci in Romania si vrei sa-i schimbi volanul pe stanga vei constata ca manevra te va costa mai mult decat daca ai fi cumparat de la inceput o masina cu volanul pe stanga. Vei sfarsi cu automobilul la dezmembrari.

2. Masinile inmatriculate in Bulgaria

Chiar daca poate fi un basm frumos, de multe ori, achizitia unui automobil inmatriculat in Bulgaria se poate transforma intr-un cosmar din multiple motive. In primul rand, n-ai nici cea mai vaga idee daca acel automobil a trecut cu brio testele bulgaresti de calitate. Oricat de bine intentionat ar fi vanzatorul, e putin probabil ca acesta sa vorbeasca bulgareste si sa cunoasca in detaliu ce scrie pe cartea tehnica. Practic o masina second-hand cu numere bulgaresti e ca un kinder cu surprize, si nu neaparat in sensul bun, chiar daca au fost recent reparate in service-uri de tinichigerie si vopsitorie. Si asta nu e tot. Chiar daca documentele sunt ok, te poti trezi ca, de fapt, automobilul e element principal intr-o ancheta sau ca numerele ii vor expira si cheltuielile la care vei fi supus sau investigatiile ulterioare iti vor da mai multa bataie de cap decat ti-ai fi dorit vreodata.

3. Masinile italienesti fabricate inainte de 2004

Indiferent ca vorbim de Lancia, FIAT, Alfa Romeo sau alte modele, e bine de stiut urmatorul aspect. Pana in 2004, inspectiile tehnice erau facute pe genunchi si intreaga industrie auto avea mari probleme in ceea ce priveste controlul calitatii. Daca dupa 2004 lucrurile s-au mai reglementat, pana in acest an, potrivit unor statistici U.E., cele mai multe automobile cu probleme grave la motor sau caroserie proveneau din Italia si peste 90% dintre automobilele italienesti cu probleme erau fabricate intre anii 2000 si 2003.

Comments

commentarii

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.